Dom Uroczy w budowie WAH1080

Uroczy

59
55
1

Galeria zdjęć 1

więcej »

Budujący 49

Zaloguj się, aby zobaczyć więcej budujących

Zadawaj pytania, publikuj posty i zdjęcia związane z projektem Uroczy

Nie masz konta?
Zarejestruj się

Ostatnia aktywność

Uroczy z poszerzonym garażem
efteba
efteba   3   ·  14 września 2019

Też uroczego będę budował:) Powodzenia:) Można nieco więcej fotek z zewnątrz i wewnątrz?

Kasia5180, Emi290388 i efteba podoba się to.

Emi290388
Emi290388   1   ·  14 września 2019

Prosimy o więcej fotek 😊😊😊

Kasia5180 podoba się to.

48 osob zdecydowaly sie na budowe tego domku, jednak nikt nie udostepnil zdjec z budowy 😞
ania1633
ania1633   0   ·  10 września 2019

Mnie też to zastanawia 🤣

Witam. Czy ktoś podzieli się informacjami o kosztach budowy oraz innymi radami odnośnie tego projektu?

1

Karolinka10 podoba się to.

Witam, czy mogłabym prosic o wstawienie zdjęć waszych pobudowanych domków, gdyż chciałabym zacząć budowę i jestem ciekawa jak prezentuje się domek w rzeczywistości.Ponadto jeżeli byłaby taka możliwość proszę o podanie ile wyniósł Państwa koszt budowy. Za wszelkie info z góry dziękuję 😃

1

Karolinka10 podoba się to.

Witam. Czy ktoś już pobudował dom i może napisać jaki robił strop? Jak wyglądają koszty budowy z przykrytym dachem (robocizna)? Pozdrawiam

2

lampam i Mateusz3408 podoba się to.

dzień dobry, czy w mazowieckim ktos buduje ten dom? bardzo proszę o info, Karolina
extradomski
extradomski   0   ·  1 lipca 2019

Dzień dobry, aby dowiedzieć się kto w Twojej okolicy buduje wybrany projekt, zapraszam do skorzystania z Mapy Budowy: https://www.extradom.pl/budowy. Jeśli wystąpią problemy, prześlij proszę swój numer telefonu w wiadomości prywatnej na Społeczności abym mógł Ci pomóc. Serdecznie pozdrawiam

Bardzo proszę o przesłanie rysunków szczegółowych i kosztorysu budowy.
extradomski
extradomski   0   ·  23 maja 2019

Dzień dobry, żeby zamówić zestawienie materiałów, kosztorys, czy rysunki do wybranego projektu, zapraszam do skorzystania ze specjalnej strony: https://www.extradom.pl/zamow-rysunki-i-kosztorysy. Jeśli pojawi się pytanie dot. projektu, napisz je proszę w komentarzu - odpowiem na nie. Serdecznie pozdrawiam

Witam. Czy ktoś z Podkarpacia lub tej części Polski buduje ten dom lub ma w planach.??
extradomski
extradomski   0   ·  29 kwietnia 2019

Dzień dobry, żeby sprawdzić miejsca realizacji projektów, zapraszam do skorzystania z Mapy Budowy: https://www.extradom.pl/budowy. Gdyby pojawiły się problemy z użytkowaniem mapy, proszę o przesłanie numeru telefonu w prywatnej wiadomości na Społeczności - dzięki temu będę mógł Ci pomóc.Serdecznie pozdrawiam

Piotr4599
Piotr4599   0   ·  11 września 2019

Witam ja planuje budowe tego domu - Podparpacie

rafald.87
rafald.87   0   ·  12 września 2019

W jakiej miejscowości będzie ta budowa i kiedy? Ja planuję przed zimą same fundamenty.

Witam! Mam pytanie. Czy ktos z budujacych podwyzszyl lub ma zamiar podwyzszac sciane kolankowa o pustak ( w naszym przypadku ok.25cm) lub wiecej? Za niedlugo ekipa bedzie stawiac u nas dach i zastanawiamy sie nad takim posunieciem.
4 komentarze
Zaloguj się, aby zobaczyć pozostałe komentarze
Emi290388
Emi290388   0   ·  3 maja 2019

Okno w kuchni można zawsze wstawić większe rezygnując z wiszących szafek. My zrezygnowalismy z poddasza i antresoli.

Firlej_Karolina
Firlej_Karolina   0   ·  19 czerwca 2019

Czy zrezygnowaliscie z pustki nad jadalnią czy tylko z antresoli?

Emi290388
Emi290388   0   ·  30 sierpnia 2019

Z pustki i antresoli.

Dzień Dobry! Ja również mam zamiar już nie długo (gdzieś na wakacje) rozpocząć budowę Uroczego. Jak będę miał czas to postaram się podzielić jakimiś zdjęciami z budowy. Też jeszcze czekam na wycenę z ile to się uda postawić:)

2

Emi290388 i extradomski podoba się to.

Emi290388
Emi290388   0   ·  18 kwietnia 2019

My ruszamy na jesieni.Czy jest ktos, kto chcialby sie podzielic uwagami, zdjeciami z budowy domu Uroczy?? Chcialabym sie takze poradzic, czy kuchnia nie jest za ciemna z usytuowaniem okna na taras??

Tylko usługa bez materiału.
Koszt budowy do stanu otwartego ( czyli tylko fundament, ściany i dach ) na 120 tyś. złotych. ( woj. śląskie)

1

extradomski podoba się to.

Witam,Czekam na wycenę. Za dwa tygodnie dam odpowiedź.
krzysiekq
krzysiekq   0   ·  6 marca 2019

witam czy otrzymała Pani kosztorys do tego domu jestesmy zainteresowani jego budową. Można nawiązać z Panią kontakt np @?

Witam - widze ze kazdy kt to jest zainteresowany tym projektem dopytuje o koszty jakies zdjecia itd.. niestety nikt nic nie wrzuca a moze EXTRADOM skontaktuje sie meilowo z osobami które kupiły ten projekt i poprosi o jakies 1-2 zdjecie czy informacje o kosztach.

1

Karolinka10 podoba się to.

Witam. Jestem na etapie formalności związanych z budową. Póki co za robotę tego domu ekipa budowlana chcę 85 tys. Czy może ktoś się orientuje czy jest to dużo za ten dom ? Czy cena jest w porządku? Pozdrawiam.
Witam, Czy ktoś buduje taki dom w północnej Polsce?
extradomski
extradomski   0   ·  7 stycznia 2019

Dzień dobry, żeby sprawdzić miejsca realizacji projektów, zapraszam do skorzystania z Mapy Budowy: https://www.extradom.pl/budowy. Jeśli będzie problem ze skorzystaniem z naszej mapy, proszę o kontakt. Serdecznie pozdrawiam

Czy ktos posiada zdjecia z budowy tego domku??
Jaki koszt budowy wyszedł wam?
Witam, Bardzo proszę o przesłanie rysunków szczegółowych i kosztorysu budowy. pozdrawiam
extradomski
extradomski   0   ·  28 listopada 2018

Dzień dobry, dostępne materiały można błyskawicznie zamówić korzystając z naszej strony: https://www.extradom.pl/zamow-rysunki-i-kosztorysy. Jeśli pojawią się pytania odnośnie Społeczności lub projektu, proszę o kontakt w wiadomości prywatnej. Serdecznie pozdrawiam

Witam czy ktos wybudował taki dom na podkarpaciu?
extradomski
extradomski   0   ·  5 listopada 2018

Dzień dobry, aby sprawdzić czy ktoś z Twojej okolicy realizuje wybrany projekt, zapraszam do skorzystania z Mapy Budowy: https://www.extradom.pl/budowy. Jeśli będzie problem ze skorzystaniem z naszej mapy, proszę o kontakt. Serdecznie pozdrawiam

Piotr4599
Piotr4599   1   ·  5 listopada 2018

witam chyba nikt tego domu juz ni byduje bo nie mozna sie doprosic ani jednego zdjecia - czy ktos ma jakies pomysły ?

Karolinka10 podoba się to.

Witam forumowiczów domku uroczego:) podobnie jak kolega ArutlupeS pytam czy ktoś z Was buduje domek w woj. Śląskim lub Opolskim?
extradomski
extradomski   0   ·  5 listopada 2018

Dzień dobry, aby dowiedzieć się kto w Twojej okolicy buduje wybrany projekt, zapraszam do skorzystania z Mapy Budowy: https://www.extradom.pl/budowy. Jeśli będzie problem ze skorzystaniem z naszej mapy, proszę o kontakt. Serdecznie pozdrawiam

Witam, czy ktoś z Was buduje ten dom w okolicach śląska lub w niedalekiej odległości od śląska ? Proszę o kontakt w tej sprawie. Znacznie pomogłoby mi podjąć decyzję. Z góry dziękuję
Witam, ja również proszę o przesłanie rysunków szczegółowych.
extradomski
extradomski   0   ·  3 października 2018

Dzień dobry, stworzyliśmy dla Was stronę, dzięki której szybko zamówisz kosztorysy i rysunki do wybranych przez Ciebie projektów. Sprawdź jak działa: https://www.extradom.pl/zamow-rysunki-i-kosztorysy i daj znać co sądzisz. Serdecznie pozdrawiam

Bardzo proszę o przesłanie rysunków szczegółowych i kosztorysu budowy.
extradomski
extradomski   0   ·  25 września 2018

Dzień dobry, przesłałem kosztorys i rysunki na maila podanego przy rejestracji. W razie naglących pytań dot. projektu, nasi Doradcy, których znajdziesz na czacie (czerwone okienko w prawym, dolnym rogu strony), chętnie pomogą i udzielą niezbędnych informacji. Serdecznie pozdrawiam

Zaloguj się lub Zarejestruj, aby zobaczyć więcej treści związanych z Uroczy