Dom Elektron w budowie WRP1063

Elektron

35
47
33

33

Budujący 9

Zadawaj pytania, publikuj posty i zdjęcia związane z projektem Elektron

Nie masz konta?
Zarejestruj się

Ostatnia aktywność

24 kwietnia 2011

Kibelek chyba jedna z najpotrzebniejszych rzeczy w domu 😃

0

5 komentarzy
Zaloguj się, aby zobaczyć pozostałe komentarze
  0   ·  4 czerwca 2011

Nie mogę się doczekać:) Pozdrowienia

  0   ·  28 czerwca 2011

to to nic 😃 tu jest juz glazura niebawem wrzucimy fotki

  0   ·  6 września 2011

czekamy czekamy na fotki z płyteczkami:)

24 kwietnia 2011

Sypialnia

0

  0   ·  7 czerwca 2011

mmm jaka sypialenka ładna, a macie okno dachowe??:)

  0   ·  28 czerwca 2011

okna dachowe w planie ponoc moga je zamontowac dopiero kiedy bedzie robiony dach tlumaczyli cos o poziomach dachu krzywiznach itp nie upieralismy sie 😃 w sierpniu bedzie juz dach z oknami

  1   24 kwietnia 2011

24 kwietnia 2011

Kuchania + jadalnia

Już praaaaawie na finiszu  😃

0

  0   ·  29 maja 2011

po prostu extra extra;D prosimy o inne ujęcia 😃

24 kwietnia 2011

Salon

0

6 komentarzy
Zaloguj się, aby zobaczyć pozostałe komentarze
  0   ·  3 czerwca 2011

Nasza działka dopiero koszona jest hehe trawa wysoka 'po kolana' ;D Mamy nadzieje ruszyć za m-ac:))

  0   ·  28 czerwca 2011

ruszajcie 😃 trawy jeszcze sie nakosicie :-)) aaa i bedziemy czekali na Wasze zdjecia

  0   ·  13 lipca 2011

dawno mnie tutaj nie było. Mój email: kinia6461@wp.pl  czy mogłabyś mi wysłać więcej zdjęć. Bardzo zależy mi na fotkach z górnej łazienki, pokoju od ogrodu(długi) i zdjęć kuchni. np.odległość od filara do klatki schodowej. Czekamy na PnB;] Fajnie macie zrobione te okna w salonie:) też tak planuje albo podobnie:) W kuchni nie robimy tego okna małego, tylko takie długie pomiędzy blatem a szafkami wiszącymi, zobaczymy jak wyjdzie:) Pozdrawiam

24 kwietnia 2011

Wiosna

0

  0   ·  15 maja 2011

I to mi się podoba:) wiosennie ale najlepsze że widzę iż też macie drzwi z kotłowni, też planujemy POzdrawiam

  0   ·  17 maja 2011

drzwi do kotlowni polecamy, zwlasza jesli piec bedzie inny niz gazowy, np. eko groszek

  0   4 stycznia 2011

4 stycznia 2011

Sypialnia z balkonem

0

  0   ·  17 marca 2011

Taaa to jest to, w 100% nam odpowiada:)

  0   ·  17 maja 2011

taka oto sypialnia 😃 niedlugo bedzie tu przytulniej

4 stycznia 2011

Sypialnia 2

0

  0   ·  17 marca 2011

ten pokoik troszke mnie martwi, ponieważ jest taki wąski i te małe okienko, kombinujemy jak zrównać te dwa pokoje, ale schody nie pozwalają na przesunięcie ścianki działowej na środek chcemy zrobić 2 równe okna w tych pokojach. macie jakieś pomysły?

  0   ·  24 kwietnia 2011

my wstawiamy dodatkowo okna dachowe. będzie jaśniej. Okien nie przesuwaliśmy aby nie psuć ich zewznętrznego ukladu. Jedynie na dole w salonie wymieniliśmy to małe okienko na duże.

4 stycznia 2011

Sypialnia 1

0

  0   ·  7 czerwca 2011

Ten pokój jest naprawdę duży:) Nie pasuje nam to małe okno w pokoju obok i chcemy zrobić tą ścianę jakoś inaczej żeby wyszły dwa równe okna w tych pokoikach;)

  0   ·  28 czerwca 2011

ja rowniez mialem z tym problem, ale ostatecznie zostało 😃 góre wzięła ogolna estetyka na zewnatrz a w srodku naprawde nie rzuca sie to w oczy

4 stycznia 2011

Salon

0

  0   ·  14 stycznia 2011

salon naprawde robi wrażenie:) też mamy elektrona

4 stycznia 2011

Łazienka

0

  0   ·  21 lipca 2011

hmm łazienka u góry bardzo mi się podoba, myślę nad oknem do podłogi tutaj i balkonik łączący ją z sypialnią:)) hmm 😃 POCHWALĘ się, ponieważ dziś odebrałam POZWOLENIE NA BUDOWĘ:)) jupiiik

4 stycznia 2011

Korytarz na górze

0

  0   ·  17 marca 2011

i o to chodzi właśnie, w projekcie wydaje mi się wąski i mały, a tutaj widzę że ma potencjał:)

  0   ·  17 maja 2011

korytarzyk jest wystarczający ale mu zmieniliśmy układ drzwi do sypialni. są tak jakby na rogu- po kątem

4 stycznia 2011

Na wprost jadalnia i kuchnia po lewej

0

  0   ·  2 lutego 2011

super że są wreszcie zdjęcia wnętrza:) Pięknie i nie moge się już doczekać wiosny, aż sami zaczniemy:)

  0   ·  3 lutego 2011

dziekuje:) sami rowniez nie mozemy doczekac sie dalszej czesci prac:) a wiosna juz tuz tuz.. .:))

  0   ·  17 marca 2011

WITAM:) A może mogłabyś wstawić jakieś nowe ujęcia ELEKTRONA w środku i na zewnątrz:) POzdrawiam Serdecznie z WLKP:)

  0   21 listopada 2010

21 listopada 2010

Elektron prawie gotów

0

  0   ·  17 marca 2011

Pięknie się prezentuje;)

  0   ·  24 kwietnia 2011

a dziękujemy 😃 wy już mieszkacie?

  0   ·  21 sierpnia 2011

My dopiero zaczynamy i mam pytanko:) Czy pamiętacie ile wyniósł Was w całości strop i ile więźba na Elektronka?? Pozdrawiam Serdecznie:)

  0   21 listopada 2010

21 listopada 2010

Dach prawie jest

0

  0   ·  5 września 2011

piękny widok.

  0   21 listopada 2010

21 listopada 2010

Zaczynamy więźbę dachową

0

  0   ·  5 września 2011

HEJKA. Czy mogłabyś podać ile wyszedł Was strop teriva?? Pozdrawiam i proszę o zdjęcia z postępów prac przy wykańczaiu ELEKTRON'ka:)

  0   21 listopada 2010

21 listopada 2010

Strop teriva

0

  0   ·  30 marca 2011

ile wyszlo wam tego?? bo mnie murarz namawia na jakies płyty?

  0   ·  24 kwietnia 2011

ile nie pamiętam, ale ogolnie lepsza jest teriva niz monolityczny. przede wszystkim lzejsza i tansza. zwróccie jednak uwagę na jakość tych "garów" aby nie były popękane

21 listopada 2010

Pierwsze widoki na Elektrona

0

  0   ·  19 października 2011

teraz mamy ten etap:) od poniedziałku 'walka' z kominami i przygotowania pod strop:)

  0   21 listopada 2010

21 listopada 2010

Pierwsze bloczki

0

  0   ·  30 marca 2011

chyba ten początek to najprzyjemniejszy moment, po tej całej papierologii:)

  0   ·  24 kwietnia 2011

oooo taaaak!!

Zaloguj się lub Zarejestruj, aby zobaczyć więcej treści związanych z Elektron