Dom Malwina w budowie WRY1047

Malwina

62
38
62

62

Zadawaj pytania, publikuj posty i zdjęcia związane z projektem Malwina

Nie masz konta?
Zarejestruj się

Ostatnia aktywność

  0   15 lutego 2013

  0   15 lutego 2013

  0   15 lutego 2013

15 lutego 2013

Kuchnia

0

  0   ·  15 lutego 2013

kuchnia wspaniała . czy można troszeczke zdjęć z góry?

  0   ·  15 lutego 2013

kuchnia jest dwu kolorowa, na scianach jest lakobel w kolorze rózowym i zielonym, jutro postaram sie porobic zdjecia i wrzucic wszytskie pomieszczenia

15 lutego 2013

Korytarz

0

6 komentarzy
Zaloguj się, aby zobaczyć pozostałe komentarze
  0   ·  19 lutego 2013

bardzo dziekujemy:) wielki facet 10 kg!!!!!:):):) postaram sie zrobic jakies ładne zdjecia domku i powrzucac jak najszybciej

  0   ·  23 lutego 2014

eniko co tam u ciebie macie może coś nowego ?

  0   ·  11 lipca 2014

witam, jestescie tu jeszcze?:)

15 lutego 2013

Salon

Stolik tymczasowy... 😃

0

  0   ·  16 lutego 2013

ale widzę że zrezygnowaliście z kominka -dlaczego ? więcej macie miejsca ?

  0   ·  19 lutego 2013

ja nie lubie kominków, nigdy mi sie nie podobały:)

  1   15 lutego 2013

  0   12 lutego 2013

  0   12 lutego 2013

  0   26 września 2012

26 września 2012

Łazienka - dół

0

  0   ·  18 lutego 2013

a gdzie jest piec?

  0   ·  19 lutego 2013

kurcze, jutro zrobie foto kotłowni...

26 września 2012

Sypialnia

0

  0   ·  1 października 2012

a gdzie jest garderoba ? można jakąs fotke prosić ?

  0   ·  5 października 2012

zrobie i wstawie:)

26 września 2012

Łazienka - góra

0

6 komentarzy
Zaloguj się, aby zobaczyć pozostałe komentarze
  0   ·  26 września 2012

dziekuje:)

  0   ·  26 września 2012

Oj, fajnie że czerwień.Ja jestem wielką fanką czerwieni.Moja łazienka też będzie w czerwono- beżowym kolorze.A co z tą fugą?.Taki z nią problem?.

  0   ·  5 października 2012

nie mozna jej nigdzie dostac, nie wiem dlaczego nie produkuja tego koloru

  0   26 września 2012

  1   26 września 2012

26 września 2012

Kuchnia

Prawie skonczona

0

  0   ·  29 września 2012

mam pytanko czy kuchnia będzie w dwóch kolorach? tak to zdjęcie wygląda . a możecie wrzucić jakieś fotki z dołu najlepiej salon.

  0   ·  5 października 2012

tak, na jednej scianie, tam gdzie kuchenka z okapem, jest zielona, na pozostalych- róż:)

  0   26 września 2012

24 lipca 2012

Mały pokoik

Brakuje jeszcze naklejek i paneli.

1

podoba się to.

  0   ·  30 lipca 2012

to chyba pokoik dla dziecka . bardzo fajnie pomyślane .

  0   ·  30 lipca 2012

TAk to pokoik dziecięcy, Wrzuce coś niebawem 😃

24 lipca 2012

Mały pokoik

1

podoba się to.

5 komentarzy
Zaloguj się, aby zobaczyć pozostałe komentarze
  0   ·  25 lipca 2012

Fajny efekt!

  0   ·  30 lipca 2012

eninko masz może coś więcej proszę wrzuć pozdrawiam.

  0   ·  27 września 2012

ale fajne :o)

18 lipca 2012

SALON

kończy się zaczynać... 😃

1

podoba się to.

  0   ·  18 lipca 2012

czy zaczyna się kończyć ;)

  0   ·  18 lipca 2012

już straciłam orientacje...na razie nie moge sie doczekać... 😃

7 lipca 2012

Łazienka na dole, prawie gotowa

1

podoba się to.

  0   ·  24 lipca 2012

Wyszła super 😃

  0   ·  31 lipca 2012

to chyba wasz ulubiony kolor.

  0   ·  4 sierpnia 2012

Fiolet dominuje na ten czas 😃

  0   21 czerwca 2012

  0   21 czerwca 2012

21 czerwca 2012

ŁAZIENKA GÓRA

2

i podoba się to.

  0   ·  21 czerwca 2012

dopiero się zaczyna "robić":)

  0   21 czerwca 2012

Zaloguj się lub Zarejestruj, aby zobaczyć więcej treści związanych z Malwina