Nawet 20% rabatu na nowoczesne parterówki, tylko do 19.11   »Sprawdź«

terrorysta

6

Zdjęcie użytkownika

4
56
5

Buduję

Dom w tamaryszkach 3 (P)

  • Stan surowy otwarty

Udostępnij

Ostatnia aktywność

Zadawaj pytania, publikuj posty i zdjęcia użytkownikowi terrorysta Zaloguj się lub Zarejestruj
Czy ktoś ma jakąś zaufana ekipę do #instalacja elektryczna na Podkarpaciu. Okolice Stalowa Wola Chce zrobić całą instalacje elektryczna + alarmowa

1

terrorysta podoba się to.

DARO1988
DARO1988   1   ·  26 kwietnia 2017

Siemka ja mam jeśli chcesz super ekipe solidną i mają dobre ceny . Trafiłem na nich przez znajomego . Miała u mnie robic firma EL TECH z Stalowej Woli umawiałem się z Nimi w tamtym roku w lutym potwierdzałem jeszcze mieli mi zaczać po wielkanocy mieszkam za granica jak przyjechalem mielismy sie spotkać nie odbierał telefonu olewał mnie jak powiedziałem że jak sie zemna nie spotka szukam innych nagle przyjechał w tamtym roku wszystko umawialiśmy nie dość że powiedział ze dopiero zaczną mi za tydzien to jeszcze powiedział że zejdzie im jakieś 2.5 do 3 tygodni ( gospodarczy + dom) to jeszcze podniusł się o 1000 zł jak powiedziałem to Hydraulikowi dał mi numer do gościa z Pilchowa mówił że super fachowiec tani i szybki a że mam tam znajomego zadzwoniłem do Niego i okazało się że u Niego też robił i polecił też mi go . Wiec zadzwoniłem do Niego gościu na 2 dzień przyjechał wszystko to samo mu powiedziałem co tamtej firmie co chce miec oczywiście Alarm też i nie dość że 2 dni później zaczoł mi robić to jeszcze 3000 zł taniej niż tamta firma gościu nazywa się Roman Cygan to numer telefonu +48504177218 jeszcze nie mam zdjeć z pracy bo właśnie mi robią a ja Wróciłem zagranice ale Tata mówi że solidna firma mają sprzet dobry i aktualnie robią umnie . Mam nadzieje że pomogłem pozdrawiam i powodzenia w dalszej budowie.

koziolek834 podoba się to.

gugusek22
gugusek22   0   ·  26 kwietnia 2017

Witam my właśnie skończyliśmy robić elektrykę i moge polecić świetnego fachowca z BOJANOWA ;) pan Wisz ;) konkretny, fachowy, potrafi doradzić , niedrogi i przedewszystkim uczciwy ;)

Czy kos buduje dom " WTAMARYSZKACH 3P" przeszukałem internet i jestem jedynym chyba który buduje dom z tym projektem
Czy sa takie tagi jak pompa ciepła #pompa ciepła
extradomski
extradomski   0   ·  20 września 2016

Listę wszystkich tagów znajdziesz tutaj: https://www.extradom.pl/tagi Tag „pompa ciepła" (https://www.extradom.pl/tag-pompa-ciepla) także się na niej znajduje. Pozdrawiam

Stoje na etapie ogrzewanie. Chciał bym poznac opinie uzytkownikow pomp ciepła. Mam na mysli pompe ciepła powietrze-woda. Czyli z goracego powietrza czerpanego ze strychu (spod blachy) sprezarka przetworzy w ciepła wode uzytkową. Czy ktos z extradomowiczow zainwestował w takie rozwiazania.
Basik45
Basik45   0   ·  20 września 2016

również dołączam się do pytania 😃

Mikkusia
Mikkusia   0   ·  20 września 2016

U nas jest zamontowana taka pompa.

3

Brzulik, S_K_A i mrówka77 podoba się to.

terrorysta
terrorysta   0   ·  15 lutego 2014

Tamaryszek zimą