tensor

7

Zdjęcie użytkownika

6
2
1

Buduję

Udostępnij

Witam Paweł z Olsztyna

Ostatnia aktywność

Zadawaj pytania, publikuj posty i zdjęcia użytkownikowi tensor Zaloguj się lub Zarejestruj

5

AgusiaP, monika7590, DOROTA29 i 2 innym podoba się to.

6 komentarzy
Zaloguj się, aby zobaczyć pozostałe komentarze
tensor
tensor   0   ·  1 października 2011

dzieki pozdrowki

pumba
pumba   0   ·  3 października 2011

czy schody były robione na zamówienie?czy to jakiś gotowy produkt? a jesli ta kto skąd? są rewelacyjne, i tak mało miejsca zajmuja

tensor
tensor   0   ·  3 października 2011

schody robione na zamówienie, nizej podsyłam stronke tej stolarni http://schody-mika.pl/index.html 

Monako DCB41 WOB1009tensor opublikował(a) plik.

23 sierpnia 2011

3

wuniako, curusia1 i TK30 podoba się to.

pumba
pumba   0   ·  25 sierpnia 2011

świetna podloga, i przestrzen ...

iwona883
iwona883   0   ·  20 lutego 2012

to są płytki?

klonik21
klonik21   0   ·  2 lutego 2014

Witam bardzo ładna podłoga czy to są panele???

Monako DCB41 WOB1009tensor opublikował(a) plik.

23 czerwca 2011

1

curusia1 podoba się to.

małygn
małygn   0   ·  26 czerwca 2011

super schody, a kominek nasz wymarzony...gratulacje

tensor
tensor   0   ·  27 czerwca 2011

wielkie dzięki 😃

dzieki za mily kometarz zycze powodzenia w budowie i pozdrawiam

Witam, piękny jest ten dom 😃

dzieki i rowniez zycze wszystkiego dobrego pozdrawiam

Gratuluje domu i życzę miłego dnia

Monako DCB41 WOB1009tensor opublikował(a) plik.

9 grudnia 2009

2

xxl25 i mar&and podoba się to.

małygn
małygn   0   ·  20 grudnia 2009

śliczny domek, nam do takiego stanu trochę brakuje..............!!!!!!!

Monako DCB41 WOB1009tensor opublikował(a) plik.

3 grudnia 2009

2

xxl25 i mar&and podoba się to.

jam
jam   0   ·  3 grudnia 2009

Super 😃 oj kiedy my będziemy na tym etapie 😃 pozdrowionka

besame
besame   0   ·  3 grudnia 2009

brawo! pięknie:))

emi***
emi***   0   ·  11 lutego 2010

bardzo sympatyczny domek...gratuluje

piekny dom swietny klimat ja jestem w trakcie budowy pozdrawiam

2

xxl25 i annusiak podoba się to.

daw76
daw76   0   ·  18 listopada 2009

Docieplacie Państwo ze względu na szybsze nasiąkanie YTONG-a w związku z deszczami, czy też przewidywał to zwykły postęp prac? Też się zastanawiam czy przyklejać jeszcze teraz styropian czy może jednak zostawić YTONG-a na zimę. "Szpece" sugerują choćby tylko przyklejenie styropianu, który odseparuje bezpośrednie narażanie bloczków na dzeszcze! Pozdrawiam

tensor
tensor   0   ·  18 listopada 2009

dom jest wymurowany z silki wiec nie chlonie tak wilgoci jak ytong. No i zalezy nam troche na czasie wiec lecimy ze wszystkim po kolei. Ogolnie zgodnie ze sztuka mozna ocieplac w temperaturach od 5 do 20 stopni. mimo deszczy po kilku dniach powierzchnia byla sucha. obok mnie buduja sie ludzie ktorzy tez budowali dom z gazobetonu i tez sa w trakcie ocieplania. moj kierownik budowy mowi ze mozna, poprostu dluzej schnie klej i tyle. a jeszcze apropo samego styropianu to bym nie radzil bo styropian wietrzeje i narazony bezposrednio na warunki atmosferyczne zolknie i traci swoje wlasciwosci potem trzeba go troche zatrzec tak mowi moj majster wiec lepiej zaciagnac siateke i klej chociaz cienka warstwe. najlepiej sie poradzic kierownika budowy od tego on w sumie jest pozdrawiam

3

xxl25, EwaBBB i filipa27 podoba się to.

jam
jam   0   ·  18 listopada 2009

Robi wrażenie :):) ... a my nadal w papierach, jak zima odpuści to zaczynamy wczesną wiosną. pozdrowienia

daw76
daw76   0   ·  9 listopada 2009

Rewelacja! Też chciałem powiększyć garaż lecz wymiary działki nie pozwalały! Pozdrawiam!

tensor
tensor   0   ·  10 listopada 2009

dzieki musialem to zrobic zeby wydzielic troche miejsca na kotlownie pozdrowki

3

xxl25, Janekw27 i annusiak podoba się to.

4 komentarze
Zaloguj się, aby zobaczyć pozostałe komentarze
lumek
lumek   0   ·  12 grudnia 2009

chciałem sie spytać czy przerabiał pan układ wnętrz i gdzie pan usytułował schody i czy ma pan przejście z domu do kotłowni

tensor
tensor   0   ·  13 grudnia 2009

"chciałem sie spytać czy przerabiał pan układ wnętrz i gdzie pan usytułował schody i czy ma pan przejście z domu do kotłowni" witam troche zmienilismy uklad na dole nie bedzie jednej sypialni tej przy salonie i tam beda schody na gore przy samej scianie. przejscie do kotlowni i garazu jest zrobione w kuchni docelowo bedzie tam jeszcze male pomieszczenie gospodarcze. w ulubionych mam fotki skonczonego domu tego samego projektu tam panstwo maja i ta sypialnie i schody wydaje mi sie ze w najleprzym mozliwym rozwiazaniu dla tego projektu nie rezygnujac z sypialni pozdrawiam

tensor
tensor   0   ·  13 grudnia 2009

"chciałem sie spytać czy przerabiał pan układ wnętrz i gdzie pan usytułował schody i czy ma pan przejście z domu do kotłowni" witam troche zmienilismy uklad na dole nie bedzie jednej sypialni tej przy salonie i tam beda schody na gore przy samej scianie. przejscie do kotlowni i garazu jest zrobione w kuchni docelowo bedzie tam jeszcze male pomieszczenie gospodarcze. w ulubionych mam fotki skonczonego domu tego samego projektu tam panstwo maja i ta sypialnie i schody wydaje mi sie ze w najleprzym mozliwym rozwiazaniu dla tego projektu nie rezygnujac z sypialni pozdrawiam

1

xxl25 podoba się to.

M&G
M&G   0   ·  22 września 2009

Piekny dom,widac coraz bardziej nabiera ksztaltow Pozdrawiamy.

dajmona79
dajmona79   0   ·  2 października 2009

bardzo ładny dom 😃

Zaloguj się lub Zarejestruj, aby zobaczyć więcej treści związanych z tensor