sebbek303

13

Zdjęcie użytkownika

15
63
17

Buduję

Udostępnij

Ostatnia aktywność

Zadawaj pytania, publikuj posty i zdjęcia użytkownikowi sebbek303 Zaloguj się lub Zarejestruj

eurodom65@wp.pl  😃 bede wdzieczna 😃

8 komentarzy
Zaloguj się, aby zobaczyć pozostałe komentarze
LUKRECJA 7705
LUKRECJA 7705   0   ·  3 października 2015

Bedzie mi bardzo milo " goscic "  w twojej  kuchni gdy jyz bedzie gotowa. 😃  Nie mialam pojecia ze trzeba wczesniej zamawiac projektanta w ikea.  Ja chyba zorgNizuje sobie stolarza na zakup mojej kuchni.  Pewnie to bedzie najrozsadniiejsze wyjscie?  Co o tym sadzisz?

sebbek303
sebbek303   0   ·  3 października 2015

Wiesz ,mysle ,ze to bedzie lepsze rozwiazanie,ale decyzje zostawiam dla Ciebie .Zycze przemyslanych decyzji i bede czekac na twoja kuchnie ;)A kiedys moze napijemy sie wspolnie kawki,pa ,pa

LUKRECJA 7705
LUKRECJA 7705   0   ·  4 października 2015

Fajnie by bylo.:)  Do mojej kuchni jeszcze trochę czasu uplynie .  Narazie kladziemy kafle....do mebli jeszcze ciut ciut....:)  Dziekuje za to ze podzielilas sie swoimi przemyśleniami,  to bardzo cenne doświadczenie.    pozdrawiam cie sebbek   serdecznie. Pa 😃

10

Iwon25, rozczochraniec1, emka102 i 7 innym podoba się to.

7 komentarzy
Zaloguj się, aby zobaczyć pozostałe komentarze
Gacu0503
Gacu0503   0   ·  29 grudnia 2016

Witam. Przepiękna elewacja. Co to za kolory (producent tynku oraz nr koloru). Pozdrawiam.

evenus
evenus   0   ·  29 grudnia 2016

jaki kolor okien?

Iwon25
Iwon25   0   ·  30 grudnia 2016

Cudny domek. Jaki kolor tynku, jeśli można to poproszę nazwę firmy i nr koloru.

sebbek303 opublikował(a) plik.

15 sierpnia 2015

2

paulinka0510 i pysiaki podoba się to.

sebbek303
sebbek303   0   ·  15 sierpnia 2015

Dziekuje bardzo:))) jeszcze nie skonczona bo przod bedzie z bialej cegielki a dolem zywica ale juz cieszy.

bliżniaczki
bliżniaczki   0   ·  28 sierpnia 2015

Mogę prosić o fotki całego domu . piękne kolory jaka to firma i kolor. z czego są zrobione te boki. pozdrawiam czekam na odp.

sebbek303
sebbek303   0   ·  30 sierpnia 2015

Witajcie blizniaczki! Dziekujemy za mile slowa☺co do elewacji to jest to tynk ozdobny w szarym kolorze o grubosci 2 a wykonczenia nad oknami sa na gladko biale ,wszystko jest robione caparolem procz boni ,bo one byly zamawiane i dotarly do nas juz gotowe.Prosze napisz o jakie fotki ci chodzi to chetnie wysle,bo w naszej galerii juz troche ich jest.Pozdrawiam serdecznie

8

fiona25, magda&marek, bliżniaczki i 5 innym podoba się to.

5 komentarzy
Zaloguj się, aby zobaczyć pozostałe komentarze
sebbek303
sebbek303   0   ·  17 sierpnia 2015

Dziekuje Clau-Dusia :))) Napisz jak tam u Was prace postepuja,pozdrawiam ☺

Clau-Dusia
Clau-Dusia   0   ·  17 sierpnia 2015

Naprawdę jest co podziwiać bo projekt piękny wybraliście a kolorystyka jest jak najbardziej w moim guście :). Wyszło suuper :)!  Co do prac na Naszej budowie to w tym roku zakończyliśmy je na ściankach działowych i myśleliśmy jeszcze wstawić okna ale chyba poczekamy z tym do wiosny. Ogólnie to zaplanowane inwestycje na następny rok to właśnie okna , dalszy ciąg ogrodzenia bo zrobiona jest tylko połowa, hydraulika i może elektryka jak starczy pieniążków :). Myślę że za około 4 lata się wprowadzimy też jeszcze daleka droga przed Nami ale w końcu spełniają się Nasze marzenia o swoim domku i to jest najważniejsze :). Skromny ale własny :)). Pozdrawiam serdecznie i życzę powodzenia w dalszych etapach :).

sebbek303
sebbek303   0   ·  17 sierpnia 2015

Bede trzymac kciuki ! Z reszta za wszystkich budujacych ,bo sama wiem po sobie jak czeka sie na te pierwsza noc :))) u nas ta chwila nastapila dopiero po 4 latach ale juz na swoim choc odsapnac jeszcze nie mozemy ,bo ogrodzenie  ,kostka,lazienka na gorze,obudowa od kominka i basen jak sie uda:)  Bedziemy czekac na wasze fotki i rowniez serdeczne pozdrawki

sebbek303 opublikował(a) plik.

3 sierpnia 2015

5

slawo791, mpaulina08, Emi_Mm i 2 innym podoba się to.

marzenak
marzenak   0   ·  3 sierpnia 2015

Świetne sówki :)))

sebbek303
sebbek303   0   ·  3 sierpnia 2015

Dziekuje Marzenka:)

5

evenus, anetta838, E&J 2012 i 2 innym podoba się to.

korelat
korelat   0   ·  15 sierpnia 2015

Te firanki są śliczne!

sebbek303
sebbek303   0   ·  15 sierpnia 2015

Bziekuje bardzo

9

fufinek, anetta838, jolanda80 i 6 innym podoba się to.

sebbek303
sebbek303   0   ·  3 sierpnia 2015

nowe 2 fotele i firanki 😃

extradomski
extradomski   0   ·  6 sierpnia 2015

Piękna aranżacja- wszystko idealnie dopasowane i tworzy niesamowity klimat- gratuluję!

sebbek303
sebbek303   0   ·  6 sierpnia 2015

Dziekuje extradomski,bardzo milo taka pochwale przeczytac

sebbek303 opublikował(a) plik.

22 maja 2015

2

slawo791 i matyjoski podoba się to.

sebbek303
sebbek303   0   ·  22 maja 2015

skrzynia ma stac pod wieszakami ale do wymiany 😞 bo peknieta  przy transporcie

16

oliwier2, katarynka86, lenusia 10 i 13 innym podoba się to.

8 komentarzy
Zaloguj się, aby zobaczyć pozostałe komentarze
RozaliaP
RozaliaP   0   ·  4 października 2015

Pięknie! Można wiedzieć z jakiej firmy są drzwi i czy są Państwo zadowoleni? Wyglądają świetnie!

mirdor2010
mirdor2010   0   ·  4 października 2015

Właśnie.. co do bialych drzwi , nie brudzą się? Jakie są w utrzymaniu?? Ps.śliczny wiatrołap

sebbek303
sebbek303   0   ·  4 października 2015

Dziekuje bardzo ;) Drzwi nie sa biale ,maja duzo szarosci z delikatnym rozem,na fotce tego nie widac

11

oliwier2, jolanda80, betsi1 i 8 innym podoba się to.

11 komentarzy
Zaloguj się, aby zobaczyć pozostałe komentarze
sebbek303
sebbek303   0   ·  23 kwietnia 2015

Dziekuje ;)

marzenak
marzenak   0   ·  26 lipca 2015

Też mi się marzy taki fotel z podnóżkiem - planuję zrobić "babski kącik" w sypialni ;)

sebbek303
sebbek303   0   ·  26 lipca 2015

Marzenko moje chłopaki już wiedzą ,że fotel jest mój i grzecznie ustępują miejsce, "miejsce gospodyni"☺

35

agnes1986, slawo791, Nikola0906 i 32 innym podoba się to.

19 komentarzy
Zaloguj się, aby zobaczyć pozostałe komentarze
LUKRECJA 7705
LUKRECJA 7705   0   ·  27 września 2015

Tak sebbek zdaje sobie sprawe ze ikea nie jest tania....ale tez stolarz mie zawsxe jedy w stanie zrobic meble w tym gusvie za mniejsze pieniądze.  meble w stylu angielskim niestety sa drogie, obojetnir cxy robione przez stolarza czy kupione w ikea. W ikea cena uzalezmiona jest od wyposaxenia jakie zakupisz. Kosze  kargo u stolarza tez kosxtuja , blummm tez, więc to nie jest dla mnie wyznacznikiem.  mnie interesuja same meble bez wyposażenia.   ciekawa bylam czy ikea projekt wam robila....

sebbek303
sebbek303   0   ·  27 września 2015

Lukrecja podaj swoj mail a ja ci wszystko napisze,bedzie tak najlepiej 😃

LUKRECJA 7705
LUKRECJA 7705   0   ·  28 września 2015

Wyslalam na priv:)

10

Nikola0906, Iwetka2, Olo0207 i 7 innym podoba się to.

9 komentarzy
Zaloguj się, aby zobaczyć pozostałe komentarze
Anula-Kołobrzeg-Śnieżka
Anula-Kołobrzeg-Śnieżka   0   ·  14 kwietnia 2015

Bianco Tamoe z Paradyża. Ja kupiłam w tej samej cenie w castoramie.

matkapolka1
matkapolka1   0   ·  16 kwietnia 2015

Jak kafle w dawnych kuchniach kaflowych.

rzepkan
rzepkan   0   ·  18 kwietnia 2015

świetne są mam takie same tylko czarne ;-) i fuga też szara bez brokatu ;-)

56

Malina19, dzidzia_waw, copelandia i 53 innym podoba się to.

p22
p22   0   ·  15 marca 2015

u la la.... bomba!!!!!

Magdalena_BF
Magdalena_BF   0   ·  22 kwietnia 2015

Witam, mam pytanie, jestem na etapie wykończenia wnętrza w domu Kuba z garażem, garderoba którą mamy jest bardzo małych rozmiarów, jak w Pana przypadku które pomieszczenie wykorzystał Pan na garderobę? z góry dziękuję za odpowiedź ;)

sebbek303
sebbek303   0   ·  23 kwietnia 2015

Witajcie ,milo was powitac ! My caly czas cos zmieniamy ,zeby bylo wygodnie na pozniej ,pokoj z garderoba jest najwiekszy u nas ale my podnieslismy sciane kol.o 60cm i pokoje sa o wiele wygodniejsze,ale po dlugich pertraktacjach oddalismy go dla syna i nam przypadla sypialnia na dole :)Dodajcie chociaz pare waszych zdjec,bo malo tu kubusiowiczow,pozdrawiam serdecznie

Zaloguj się lub Zarejestruj, aby zobaczyć więcej treści związanych z sebbek303