ozgowie

33

Zdjęcie użytkownika

55
40
69

Buduję

Lubczyk

  • Stan pod klucz

Udostępnij

teraz żyjemy tylko tym domem

Ostatnia aktywność

Zadawaj pytania, publikuj posty i zdjęcia użytkownikowi ozgowie Zaloguj się lub Zarejestruj

ozgowie opublikował(a) plik.

30 listopada 2016

ozgowie opublikował(a) plik.

30 listopada 2016

4

E&J 2012, b lania67 i 2 innym podoba się to.

Ewa i Rafał
Ewa i Rafał   0   ·  2 grudnia 2016

Gdzie zostały zakupione półeczki ?

emiwe123
emiwe123   0   ·  2 grudnia 2016

bardzo fajna kuchnia, też mam szklane półeczki, zamówiłam je u szklarza 😃

ozgowie
ozgowie   0   ·  4 grudnia 2016

nasze byly razem z meblami kuchennymi-komplet.

ozgowie opublikował(a) plik.

30 listopada 2016

2

madzia 2000 i mrówka77 podoba się to.

MagdalenaMW
MagdalenaMW   0   ·  6 grudnia 2016

co to za blat?

ozgowie opublikował(a) plik.

30 listopada 2016

3

madzia 2000, pw.wp i mrówka77 podoba się to.

madzia 2000
madzia 2000   0   ·  2 grudnia 2016

Bardzo przytulnie:) chciałabym zapytać gdzie zostały zakupione krzesła oraz stół?

witam po rocznym zniknieciu.moja lazienka na gorze skonczona.prosze o opinie

ozgowie opublikował(a) plik.

29 lipca 2015

5

Malgorzata6046, irmina232, zibiwin i 2 innym podoba się to.

ozgowie
ozgowie   0   ·  29 lipca 2015

jak sie podoba zakamuflowanie drzwi?....ps.sama kladlam....

matyjoski
matyjoski   0   ·  30 lipca 2015

Świetnie:)

ozgowie opublikował(a) plik.

29 lipca 2015

6

Atlas II, pelom, jurij i 3 innym podoba się to.

7 komentarzy
Zaloguj się, aby zobaczyć pozostałe komentarze
marzenak
marzenak   0   ·  30 lipca 2015

Super!!!

Wierkowa
Wierkowa   0   ·  30 lipca 2015

Fajnie 😃

ozgowie
ozgowie   0   ·  30 lipca 2015

dzieki.ciesze sie ze sie podoba...

ozgowie opublikował(a) plik.

29 lipca 2015

ozgowie
ozgowie   0   ·  29 lipca 2015

tak wygladalo...

Lubczyk BBA1449ozgowie opublikował(a) plik.

29 lipca 2015

4

mrówka77, JTP i 2 innym podoba się to.

4 komentarze
Zaloguj się, aby zobaczyć pozostałe komentarze
ozgowie
ozgowie   0   ·  29 lipca 2015

stolik

paulaaa8830
paulaaa8830   0   ·  29 lipca 2015

fajny akcencik 😃 mam jeszcze pytanko  co do narożnika jaki model ? śliczny domek ;)

emiwe123
emiwe123   3   ·  2 grudnia 2016

wszystko bardzo ładne, tylko dywan psuje efekt ;)

kasiakrak, koasia - dom w żurawinie i gutekgsxr podoba się to.

salon

kanapa-nowy zabytek

2

pysiaki i Sylwia Ł. podoba się to.

10 komentarzy
Zaloguj się, aby zobaczyć pozostałe komentarze
pysiaki
pysiaki   0   ·  30 lipca 2015

MY tez lada moment sie przeprowadzamy i wstawiamy stare meble lozko fotele wole spokojnie spac niz nabrac kredytu "zastaw sie a postaw sie "i miec nie przespane noce :)))))) wkrotce wstawie zdjeia z parapetówy :))))))

Wierkowa
Wierkowa   0   ·  31 lipca 2015

No to jesteśmy w jednym klubie jeżeli chodzi o kredyt.Ja tylko nie raz sie zastanawiam skąd ludzie biorą kase na te ogrodzenia po 50 tys czy schody za 20.Mnie te ceny lekko przerażają.

cocco
cocco   0   ·  31 lipca 2015

u nas tak samo , na razie do domu zwozimy stare meble, z czasem się wymieni

Zaloguj się lub Zarejestruj, aby zobaczyć więcej treści związanych z ozgowie