Nawet 20% rabatu na nowoczesne parterówki, tylko do 19.11   »Sprawdź«

odls

3

Zdjęcie użytkownika

1
4
0

Buduję

Atreusz Mały

  • Stan surowy otwarty

Udostępnij

Ostatnia aktywność

Zadawaj pytania, publikuj posty i zdjęcia użytkownikowi odls Zaloguj się lub Zarejestruj
Witam mam parę pytań
witam czy mogę prosić o koszty budowy tego domku ? też zdecydowaliśy sie na jego budowę startujemy na wiosnę ...
Witam Czy można prosić zdj ze środka?

1

matkapolka1 podoba się to.

oliwier2
oliwier2   0   ·  5 listopada 2015

Witam serdecznie oj zazdroszcze budowa poszla cala para ja sie dopiero przymirzam

oliwier2
oliwier2   0   ·  5 listopada 2015

zycze powodzenia

odls
odls   0   ·  6 listopada 2015

Powodzenia:-)

5 komentarzy
Zaloguj się, aby zobaczyć pozostałe komentarze
mikrusik moj
mikrusik moj   0   ·  18 listopada 2015

To rzeczywiście tanio i dobrze. A mógł bym zapytać jeszcze ile kosztował cały materiał na dach. Drewno i papa? Dziękuję za napisanie mojej będziecie mieć piękny. Pozdrawiam.

odls
odls   0   ·  22 listopada 2015

A wiec tak za deski wyszlo 3 tys za kozły 4,5tys za pape gwozdzie okolo 1500 to razem  gdzies 9 tys.

mikrusik moj
mikrusik moj   0   ·  22 listopada 2015

Aha. Dziękuje bardzo za odpowiedz . Pozdrawiam.;)

Dodam jeszcze,że ja też liczyłam i teraz w praktyce już ci zaznaczę , że zawsze czegoś braknie i o czymś się nie pomyśli - wychodzi dużo więcej pieniążków niż się przypuszczało. Już na przykład robiłam wycenę okien bo chcemy zamknąć w tym roku to powiem ci że zrezygnowaliśmy z okna z łukiem bo jest dużo droższe i jest problem z roletą elektryczną zewnętrzna.

4 komentarze
Zaloguj się, aby zobaczyć pozostałe komentarze
pysiaki
pysiaki   0   ·  13 marca 2014

Zgadzam sie Mikus zawsze czegos malo lub dozo wiecej pieniazkow .Przerabialismy Przerabiamy u siebie np szambo duzo wiecej nas wynioslo niz planowalismy ale coz w koncu to nasz DOM :)))Pozdrawiam

kazela
kazela   0   ·  14 marca 2014

Zgadzam się z dziewczynami ,trzeba być elastycznym w kwesti kosztów .

Mariola_N
Mariola_N   0   ·  15 marca 2014

......... kalkulacje przemyślenia decyzje....

Witam bardzo fajny projekt my tez zaczynamy budowe ale wybralismy Atreusz Maly narazie jestesmy w fazie zalatwiania papierologi mam pytanie odnosnie kosztorysu czy moze dostaliscie do tego projektu jakis kosztorys pozdrawiam.

8 komentarzy
Zaloguj się, aby zobaczyć pozostałe komentarze
odls
odls   0   ·  13 marca 2014

Wlasnie fajnie ze macie pralnie zastanawiam sie w którym miejscu ja umiesciliscie bo w sumie wasz dom niczym sie nie rozni tylko tym ze kotliwnie macie w srodku i garaz podwojny

odls
odls   0   ·  13 marca 2014

Gratuluje kolejnej pociechy w domu:-)

Mikuś2012
Mikuś2012   0   ·  13 marca 2014

Kotłownie mamy w garażu, środek jest prawie taki jak w domku KARMELITA 2M tylko pokój mamy na odwrót z łazienką i pralnią i kominek jest w tym miejscu co jest ale nie jest on narożny