m_g

34

Zdjęcie użytkownika

0
35
0

Udostępnij

Ostatnia aktywność

Zadawaj pytania, publikuj posty i zdjęcia użytkownikowi m_g Zaloguj się lub Zarejestruj

a czyli jednak jesteś tu czasem:)))) dzięki za odwiedzinki i miłe słowa-no tak my niestety jeszcze na tym etapie, że każdy postęp na budowie widać, a powinniśmy być już dalej....ale dobrze, że się ruszyło:) teraz dach, chudziak, okna, brama i zamykamy ten rok:) w następnym może uda się ruszyć z kopyta, ale to dopiero przed nami...

cieszę się, że napisałaś, mam nadzieję, że u Was schodki będą niedługo i wszystko pójdzie zgodnie z palnem:))))

wielki buziak letni:) pozdrawiam Was cieplutko:)

puk, puk:) jak tam u Was prace postępują, już na swoim?

pozdrawiam cieplutko i czekam na jakiś znak życia na formu:)

Renifer Rudolf już grzeje kopyta,

Mikołaj w pośpiechu prezenty chwyta,

niech wszystkie smutki wnet pójdą w kąt

- ja dziś Ci życzę Wesołych Świąt!

Zyczy Wierkowa z rodzinką:)

Witam.Na  pocieszenie dodam ze my pod dom musielismy 100 cięzarówek ziemi przywiesc:) A teren nadal nie wyrównany, usypanie stanowi jedną czwartą. Nie wykluczone ze działkę zagospodarujemy juz bez usypywania,ale moze byc problem z ogrodzeniem.Na  szczescie Wiera stoi:) Pozdrawiam!

Cześć Majeczko 😃 Dziękuję za odwiedzinki i wiadomość. Jak kuchnia będzie zrobiona to oczywiście wstawię fotki, więc nie obawiaj się, że o tym zapomnę hihihi... Jeśli natomiast chodzi o moje schody to projekt i wykonanie - mojego męża (z niewielką pomocą jednego pana do szalunku). Pozdrawiam gorąco!

Pytasz jak się mieszka a więc bosko, cudownie i nieziemsko Wiera na każdym kroku mnie ciekawi, inspiruje i urzeka swoją funkcjonalnoscią i pięknem.Mieszkam już bez mała 6 lat.Zaczynam myśleć nad unowoczesnieniem jej ale ona jest i taka cudowna.Fotek nie mam bo nie mam aparatu.Pozdrawiam

OKi fajnie.Ale w ogóle jest jakiś błąd na stronie nie wyświetla żadnego zdjęcia ja mam wszystko na stronie próc z fotek....:(

M_g fajnie że dodajesz zdjęcia ale ja ich nie widzę...?Nie wiem czemu a taka jestem ciekawa! 😞

Jakies zdjęcia pokaż 😃

A w środku nic nie działacie?

Witaj m_g jak tam postępy przy Wierce:)?Pozdrawiam

a ja zapraszam do nas po tanie płytki, decorki, silikonowe farby elewacyjne i grzejniczki, pozdrawiam:) www.euven.pl 

Witaj M_g jak tam postępy?

Elewacja skończona?

U mnie jak widać troszkę sie ruszyło.Jestem pełna nadziej że w tym roku będę juz mieszkać w wiereczce:)Pozdrawiam

A gdzie fotki m_g?Tak pusto u Ciebie.Ja sie chwalę jak coś u mnie sie dzieje a tu na forum widze u każdego same pustki.Czego wy sie obawiacie?

czy macie ogrzewanie?my wreszcie zdecydowaliśmy się na piec na brykiet z podajnikiem i rusztem wodnym dzięki któremu można palić też papier ,śmieci itd.

halo czy macie już ogrzewanie?my wreszcie zdecydowaliśmy się na piec na brykiet z podajnikiem i rusztem wodnym gdzie możemy teżpalić inne rzeczy śmieci papier itd

zobaczysz, że nim się obejrzysz będziesz już miała śliczne wnętrze:) oczywiście jak zaczniemy to zdjęć będzie kilka więcej mam nadzieję:) a jaki kolor wybraliście na elewację?:)

dziękuję bardzo:) a jak u Was postępy? wybierasz już tapety i farby:) pozdrawiam serdecznie:)

Wszystkiego Najlepszego z okazji Dnia Kobiet. Spełnienia marzeń, zarówno tych małych, jak i tych większych. Pozdrawiam.

Wiera - Realizacje

Zajrzyjcie na strone http://www.sokolkasa.pl/lang,pl 

Kliknijcie po prawej stronie na NASZE REALIZACJE, potem na DOMKI JEDNORODZINNE, a nastepnie na "Dom jednorodzinny w okolicach Tomaszowa Mazowieckiego". Sa tam zdjecia pieknej Wierki! Milego ogladania 😃

m_g
m_g   0   ·  13 lutego 2010

Zajrzyjcie na strone http://www.sokolkasa.pl/lang,pl  Kliknijcie po prawej stronie na NASZE REALIZACJE, potem na DOMKI JEDNORODZINNE, a nastepnie na "Dom jednorodzinny w okolicach Tomaszowa Mazowieckiego". Sa tam zdjecia pieknej Wierki! Milego ogladania 😃

mucha76a
mucha76a   0   ·  13 lutego 2010

bardzo fajny, też mamy podobne płytki kupione na kominy:)

Wierkowa
Wierkowa   0   ·  13 lutego 2010

no świetna Wierka.Bardzo gustowna i pieknie zrobiona.Tworzy spójną całość.pozdrawiam.Oby wiecej taki fotek:)

Dziesięć, dziewięć ... głośno liczę,

a Tobie Kochanie życzę:

niechaj wszystko o czym marzysz,

w Nowym Roku się wydarzy.

witam, a gdzie budujecie jeśli można wiedzieć, bo widzę, że gdzieś na południu:)pozdrawiam

Cześć! Co u Ciebie nowego?

Rozwiazanie ogrzewania

Hej, napiszcie jak ogrzewacie swoje Wierki. Czy ktos juz uzytkuje ten dom i jak sie to ma do typu zastosowanego ogrzewania?

8 komentarzy
Zaloguj się, aby zobaczyć pozostałe komentarze
arti.sa
arti.sa   0   ·  15 sierpnia 2009

Czyżby pompa ciepła ? Ile taka inwestycja w przypadku wiery?

mucha76a
mucha76a   0   ·  11 września 2009

a czy ktoś , kto już mieszka może coś powiedzieć na temat grubości ocieplenia, rodzaju ogrzewania i temperatury jaką osiąga w zimie.... i co z salonem, chłodzi sie szybko i czy góra sie za bardzo nie nagrzewa?

magdalena129
magdalena129   0   ·  11 listopada 2009

My planujemy ogrzewać pompą ciepła. W całym domu ogrzewanie podłogowe. Wybraliśmy już nawet pompe i firme która to wykona. Oczywiście ciepło z wnętrza ziemi.

Zaloguj się lub Zarejestruj, aby zobaczyć więcej treści związanych z m_g