martyn28

7

Zdjęcie użytkownika

12
22
14

Udostępnij

Ostatnia aktywność

Zadawaj pytania, publikuj posty i zdjęcia użytkownikowi martyn28 Zaloguj się lub Zarejestruj

Wszytkim extradomowiczom życzę Zdrowych i Spokojnych Świąt.:)

Aha zapomniałam jeszcze napisać że mam lokatora - kuna mi się wprowadziła na strych co robić???????????

teren wokoło zrobiony, ogrodzenie postawione, kostka położona tuje posadzone hi hi hi

martyn28 opublikował(a) plik.

3 grudnia 2009

2

gonia_75 i iwona4532 podoba się to.

17 komentarzy
Zaloguj się, aby zobaczyć pozostałe komentarze
martyn28
martyn28   0   ·  20 października 2010

Wydaję mi się że beż będzie ok, napewno biały czy ecru tak jak jest u mnie jest okropny do utrzymania . A jeżeli chodzi o zdjęcia to muszę porobić zdjęcia i zamieszczę w najbliższej przyszłości.

martyn28
martyn28   0   ·  20 października 2010

Ale napisałam bez ładu i składu . Mam nadzieję że wiesz o co chodzi.

Wierkowa
Wierkowa   0   ·  20 października 2010

Oki tak zrozumiałam o co ci chodzi.Czekam więc na foteczki.Pozdrawiam

martyn28 opublikował(a) plik.

3 grudnia 2009

1

gonia_75 podoba się to.

marzenak
marzenak   0   ·  4 grudnia 2009

Kolorek paneli też mi się podoba 😃

martyn28 opublikował(a) plik.

3 grudnia 2009

4 komentarze
Zaloguj się, aby zobaczyć pozostałe komentarze
martyn28
martyn28   0   ·  9 grudnia 2009

nasz domek jest zbudowany zgodnie z projektem. Nic nie zmienialiśmym no może trochę przesuneliśmy ściankę między kotłownią a łazienką. W kotłowni mam również pralnię

martyn28
martyn28   0   ·  9 grudnia 2009

aha jeszcze drzwi od kotłowni przenieśliśmy na inną ścianę , a tak poza tym nic nie było zmieniane

janet_sz
janet_sz   0   ·  30 maja 2010

super ,tez brdzo mi sie podoba , my tez nic niezmienialismy zostawilismy to wszystko w rekach architekta bo moj maz sadzi tak samo ja kieles jak ktos sie zna to projektuje i wie gdzie co ma byc ,pozdrawiam

No tak lepiej późno niż wcale. Fotki napewno zamieszczę.

P.S a co do dzidziusia to moja 7 miesięczna córeczka i rzeczywiście uśmiech ma wspaniały

Lepiej późno niż wcale :-))) Miło nam powitać Cię wśród Wierowiczów... Czekamy na więcej fotek. P.S. Cudny dzidziuś a jego uśmiech??? Miodzio...

śliczny domek, pozdrawiam:)

martyn28 opublikował(a) plik.

2 grudnia 2009

29 komentarzy
Zaloguj się, aby zobaczyć pozostałe komentarze
mucha76a
mucha76a   0   ·  3 grudnia 2009

ja tam sie nie gniewam, to nie ja obliczenia konstrukcyjne robiłam:) ja tam sie nie znam.... i okna zrobię takie jak w oryginalnej wierze, ale wiesz co może coś w tym być, bo to okno z tyłu jest wyżej osadzone i mniejsza jest powierzchnia nośna nad nim w stosunku do ciężaru dachu...a niektórzy mają dachówkę....i może to jest problem ja tam uważam, że skoro sie uczył 5 lat te obliczenia robić to chyba wie co mówi o tych naszych polskich normach, które swoją drogą to sie cholernie szybko zmieniają..... ale swoje też wiem, i dom siadać musi, a że nierównomiernie to we wrażliwych pkt. musi pekać . w naszym domu mieszkamy 17 lat, a jeszcze pęknięcia wychodzą po remontach....także sie z toba wierkowa zgadzam popęka, ale kiedyś przestanie:)

Wierkowa
Wierkowa   0   ·  3 grudnia 2009

no jasne że tak,domki pracuja i tyle,cóz my poradzimy fachowcy sa od tego aby tak zrobic aby było dobrze

marzenak
marzenak   0   ·  4 grudnia 2009

Kobietki oczywiście, że wstawię zdjęcia...niech no tylko dokończą mi robotę ;-) Obiecali wyrobić się do Świąt...zobaczymy...

schody

6

emmilla, norge, gonia_75 i 3 innym podoba się to.

9 komentarzy
Zaloguj się, aby zobaczyć pozostałe komentarze
kieleś
kieleś   0   ·  8 grudnia 2009

Spójrz martyn28 znalazłam takie same schody jak Twoje. My też się zastanawiamy nad takimi balustradami.

martyn28
martyn28   0   ·  9 grudnia 2009

rzeczywiście, może ta sama firma robiła. a właśnie muszę znaleźć wizytówkę swojej firmy bo ktoś mnie chyba o to prosił.

marcin.s62
marcin.s62   0   ·  26 października 2010

super wiera bo bez zmian w projekcie, mieszkacie juz 3 lata -podziel sie doświadczeniami ,jak sie mieszka , co jest nie tak jak powinno..,, my wprowadzamy sie za kilka tygodni , narazie planuję balustrady i ogrzewanie. Napisz jak jest z ogrzaniem domu , komfort i koszty..

nasza kuchnia

4

masn, gonia_75 i 2 innym podoba się to.

8 komentarzy
Zaloguj się, aby zobaczyć pozostałe komentarze
martyn28
martyn28   0   ·  3 grudnia 2009

Krząta się wspaniale, tylko porządek juz nie ten ( hi hi hi )

kieleś
kieleś   0   ·  3 grudnia 2009

Śliczna kuchnia. My wybralismy podobny kolor tylko górne fronty w lakierze i sprzęt trochę w innej zabudowie. Napewno jest to kuchnia na lata!

iwona4532
iwona4532   0   ·  4 lutego 2010

super