lidia832009

3

Zdjęcie użytkownika

23
11
207

Buduję

Udostępnij

Galeria zdjęć 53

więcej »

Tematy
Osoby i firmy
Zdjęcie profilowe
Zdjęcie profilowe
Zdjęcie profilowe
Zdjęcie profilowe
Extra projekty
Zdjęcie profilowe
Zdjęcie profilowe
Zdjęcie profilowe

etap-dach ;-)

Ostatnia aktywność

Zadawaj pytania, publikuj posty i zdjęcia użytkownikowi lidia832009 Zaloguj się lub Zarejestruj

super wnętrza!ukradłam wam połowe fotek!gratulacje!

jolunia1
jolunia1   0   ·  27 grudnia 2013

super

Dziekujemy za odwiedziny naszego bloga, powodzenia w dalszych etapach budowy.

czekamy na nowe foty!!!pozdrawiam

Witam!czy nadal planujesz budowe Zosi w miejscowosci Lipa pod Obornikami wlkp?czy zmieniliscie projekt? my budujemy Zosie w Polajewie ;-) na jakim etapie jestescie? pozdrawiam

sypialnia, łazienka, garderoba, antresola ...

7 komentarzy
Zaloguj się, aby zobaczyć pozostałe komentarze
lidia832009
lidia832009   0   ·  19 sierpnia 2013

witam Tomaszu, nie bedziemy mieli kominka na tarasie poniewaz moja druga połówka stwierdziła że ściana na której miał być kominek bedzie sie strasznie brudzić, wiec kwestia kominka czy grila jeszcze pozostaje do przemyślenia. za to wasz domek powala na kolana!wydaje sie bardzo przestrzenny!chciałabym już być na tym etapie! my w piątek zabieramy się za dach ;-)

tomaszs131
tomaszs131   0   ·  19 sierpnia 2013

Witam. U nas mial byc podobny kominek na tarasie, ale rowniez z niego zrezygnowalismy. Bardziej od brudu na elewacji obawialem sie przemarzania sciany w zimie. Zakupilem projekt domu, ktory mial miec 140 m2, ale po naniesionych przez nas zmianach, zagospodarowaniu pomieszczenia nad garazem- powierzchnia troche sie zwiekszyla. Ciezko jest powiedziec czy bylo to z naszej strony dobre posuniecie. Jedno jest pewne bedzie co sprzatac, juz sie boje:) Chcialem zakupic projekt domu z antresola, przymierzalem sie do projektu "Zacisze". Po skonsultowaniu tej decyzji z rodzina, odstapilem od decyzji. Teraz troche zaluje, gdyz dom z antresola odroznia sie znacznie od innych projektow, ma swoj urok. No coz moze kiedys. Pozdrawiam i trzymam kciuki za piatek i czekamy na zdjecia.

lidia832009
lidia832009   0   ·  20 sierpnia 2013

no to mamy podobny problem, nasz domek miał mieć około 100m2, ale poddasze bedzie użytkowe wiec od razu powiększył się o następne metry. również braliśmy pod uwage projekt zacisze ale byłby to ogromny wydatek biorąc pod uwagę bryłe domu ;-) wiec zostało przy Zosi.

Zaloguj się lub Zarejestruj, aby zobaczyć więcej treści związanych z lidia832009