kornelia1981

8

Zdjęcie użytkownika

165
33
784

Udostępnij

153

Tematy
Osoby i firmy

Ostatnia aktywność

Zadawaj pytania, publikuj posty i zdjęcia użytkownikowi kornelia1981 Zaloguj się lub Zarejestruj

20 maja 2011

Z allegro nieruchomosci

21

, , i 18 innym podoba się to.

  0   ·  20 maja 2011

bajka

  0   ·  23 maja 2011

Niby wszystko ładnie tylko po co te obciachowe niebieskie światełka

  0   ·  3 marca 2013

"Niby wszystko ładnie tylko po co te obciachowe niebieskie światełka" obciachowe ..hmm nazwałabym jeszcze gorzejjj 😃 nie wiem co za moda ale coraz wiecej wdze takich swiatełek - wszedzie niebiesko ,kiczowato, okropnie 😝 ...

  19   20 maja 2011

  0   20 maja 2011

  2   20 maja 2011

  5   20 maja 2011

20 maja 2011

Z allegro nieruchomosci

2

i podoba się to.

  0   ·  20 maja 2011

Ale pieknie, lubie duże przestrzenie

  0   ·  20 maja 2011

Fajne tylko ten motocykl za stołem trochę szpeci :-))))

do: :

18 stycznia 2011

przepraszam pomylilam sie to nie bylo do Pana 😃

0

do: :

18 stycznia 2011

a kolega niech czyta uwaznie komenatrze pod zdjeciem ze zrodlo internet wiec znaczy ze nie moja sypialnia. 😃 i poza tym juz innym uzytkowiniom odpisywalam pod zdjeciem ze nie moja to trzeba czytac najpierw

0

do: :

22 grudnia 2010

Wigilijny nadszedł czas, całujemy mocno Was chcemy złożyć Wam życzenia w Dniu Bożego Narodzenia, niechaj Gwiazdka Betlejemska, która świeci Wam o zmroku doprowadzi Was do szczęścia w nadchodzącym Nowym Roku! Ania z rodzinka.

0

  1   8 października 2010

  1   8 października 2010

do: :

25 września 2010

dziekuje 😃

0

19 września 2010

Znalezione na allegro.pl  nieruchomosci

16

, , i 13 innym podoba się to.

  0   ·  6 listopada 2010

Ciekawe jaki to projekt domu?

  20   19 września 2010

  13   19 września 2010

19 września 2010

Snalezione na allegro.pl  nieruchomosci

35

, , i 32 innym podoba się to.

  0   ·  19 kwietnia 2011

Super kolorki!!!! ;D

  0   ·  28 grudnia 2011

ciekawe jak nazywa się ten kolor podłogi

  8   19 września 2010

  11   19 września 2010

  10   19 września 2010

19 września 2010

Znalezione na allegro.pl  nieruchomosci

0

  0   ·  12 listopada 2010

Podoba mi sie !!

19 września 2010

Znalezione na allegro.pl  nieruchomosci

38

, , i 35 innym podoba się to.

  0   ·  12 listopada 2010

Jaki błysk!! bardzo przyjemny salonik Jedynie telewizor nad tym drewnem troszkę mi tu nie pasuje ale moze to tylko złudzenie .Delikatny elegancki salonik 😃 Bozenko szukasz inspiracji dla siebie?

  0   ·  13 listopada 2010

Tak Danusiu,przyszedł czas na poszukiwanie pomysłów!! Podoba mi się zwiewność firan w oknach.

  4   19 września 2010

  1   19 września 2010

  1   19 września 2010

  1   25 sierpnia 2010

Zaloguj się lub Zarejestruj, aby zobaczyć więcej treści związanych z kornelia1981