karinass

48

Zdjęcie użytkownika

9
12
0

Buduję

Udostępnij

Jesteśmy w trakcie budowy domku Dzierlatka III, bez garażu , woj lubelskie

Ostatnia aktywność

Zadawaj pytania, publikuj posty i zdjęcia użytkownikowi karinass Zaloguj się lub Zarejestruj

Pracownia może spróbować uzyskać kontakty do inwestorów, którzy budują  w danym województwie

3

karinass, barejka87 i DomDlaCiebie podoba się to.

PatiAdamP
PatiAdamP   0   ·  12 lipca 2011

fajnie 😃

izka03
izka03   0   ·  16 maja 2012

Prezentuje się naprawdę efektownie. Poproszę o kolejne fotki, jeśli można ? Tutaj łuki zupełnie tracą sens, a domek i tak nic nie stracił - gratuluję elewacji!

2

karinass i misevdejan podoba się to.

xsabrinax
xsabrinax   0   ·  23 listopada 2011

Nam właśnie skończyli ocieplać i tynkować, malować będziemy po zimie bo temperatura nie pozwala 😃

karinass
karinass   0   ·  23 listopada 2011

My juz otynkowalismy i ocieplilismy, zagruntowalosmy jakims kolorkiem a po zimie zapewne latem pomalujemy nasz domek ... teraz powoli robimy srodek

Powodzenia w budowie . Pozdrawiam

Witam wszystkich dzierlatkowiczów ;) Ja i mój mąż jesteśmy zachwyceni projektem dzierlatka3 i właśnie zastanawiamy się nad zakupem tego projektu jednak najpierw chcieli byśmy zobaczyć ten dom w realu więc jeśli ktoś z województwa Mazowieckiego posiada już takie cudeńko i był by tak miły pozwalając nam je obejrzeć byli byśmy bardzo wdzięczni. Pozdrawiam!

DZIEKUJE :-)))))) BEDZIE MI MILO !!!!!

Mamy bardzo podobne domki pod wzgledem rozkladu pomieszczen ...I chwala za to --taka sama wielkosc .Pozdrawiam

witam i życzę powodzenia w budowie Dzierlatki III

ja też buduje ten domek  powodzenia 😃

dziękujemy za zaproszenie:):):) i życzymy powodzenia w realizacji marzeń!

Witam jestem z okolic Rzeszowa woj.podkarpackie bardzo sie nam z mężem spodobał projekt dzierlatka 3 bez garażu czy jest ktoś z okolic kto już zaczął budowę?chcielibyśmy obejrzeć

dom w realu dziękuję i pozdrawiam

Jestem z woj lubelskiego, jak będziecie w pobliżu to zapraszam do obejrzenia naszej Dzierlatki w realu. Pozdrawiam

Witam! A może jest ktoś z okolic Nowego Sącza

woj. małopolskie, ponieważ w tym roku rozpoczynamy budowę Dzierlatki III i chcielibyśmy obejrzeć do w realu przed wprowadzeniem poprawek

pozdrawiam i z góry dziękuję

Dach wygląda jak łaciaty , ale jest jednolity łaty powstały od ciętej dachówki, teraz to przydałby się deszcz by umył nasz piękny dach ...

1

karinass podoba się to.

Nathasa
Nathasa   0   ·  24 lipca 2010

Cały domek jest piekny nie tylko dach!!! Wiem skąd się wzieły te kolory !!!własnie dzisiaj u siebie je zobaczyłam na czarnej dachówce jeszcze bardziej widac .:-)))

karinass
karinass   0   ·  25 lipca 2010

jak popada deszcze to będzie wyglądał idealnie jak nasz już teraz

kanet
kanet   0   ·  8 listopada 2013

jaki jest koszt robocizny i całkowity koszt dachu ? śliczny kolor dachówki:) pozdrawiam

Rynny już są ..

1

karinass podoba się to.

Nathasa
Nathasa   0   ·  24 lipca 2010

jakiej grubości masz rynny Karinko? 125 moze Pytam bo ja mam takie ,a ktos mi powiedział ze powinny byc 150 tki Sama juz nie wiem 😃

karinass
karinass   0   ·  25 lipca 2010

U nas sa 125 plastikowe

Dach prawie skończony ...

1

karinass podoba się to.

Nathasa
Nathasa   0   ·  24 lipca 2010

Świetne schody na taras .Podoba mi sie takie podwyzszenie .

inka1985
inka1985   0   ·  9 maja 2011

mam pytanie, ile metrów musieliście mieć od bramy do wejścia do domu?? ma to jakieś znaczenie??

witam, miłego weekendu życze i trzymam kciuki za dalsze prace :))))))))

A to mój mały wielki pies ... 😃

7 komentarzy
Zaloguj się, aby zobaczyć pozostałe komentarze
Nathasa
Nathasa   0   ·  24 lipca 2010

Tu wpisz swoją odpowiedź. Możesz również wstawić zdjęcia ze swojej galerii.

Nathasa
Nathasa   0   ·  24 lipca 2010

Trzeba nacisnać myszką ten krzyzyk ,,,a zdjecie się ukaże :-)))

karinass
karinass   0   ·  25 lipca 2010

Śliczna ta Twoja przytulanka, kiedyś miałam shih tzu ale odeszła i teraz jest york, ale też milusi ;-)))

Nathasa
Nathasa   0   ·  15 czerwca 2010

Ale piekny dom sie zapowiada !! etap do którego ja sie zblizam .Ciekawe ile czasu zajmie murarzom od stropu do wiezby !! Zblizasz sie do dachu ,,piekny widok ,,nie widzę wiechy naszczęście!!!

Nathasa
Nathasa   0   ·  24 lipca 2010

masz systemy kominowe !! bardzo były drogie jak dla mnie wiec zbudowałam tradycyjne murowane Do gazu oczywiscie kwasówka ale wolałabym gotowe systemy .:-)

Nathasa
Nathasa   0   ·  15 czerwca 2010

Mozna popatrzec juz z góry !!

Zaloguj się lub Zarejestruj, aby zobaczyć więcej treści związanych z karinass