dungac78

17

Zdjęcie użytkownika

3
1
0

Buduję

Udostępnij

:-)

Ostatnia aktywność

Zadawaj pytania, publikuj posty i zdjęcia użytkownikowi dungac78 Zaloguj się lub Zarejestruj

ATLAS - odbicie lustrzane Podpiwniczony

13

lenusia 10, ajsys, Monia i Dario i 10 innym podoba się to.

:)))))
:)))))   0   ·  4 sierpnia 2012

Piękny!Ile podniesliscie sciankę kolankową???

a dzieki za mily komentarz.. zdjecia dostane za pare tygodni juz z oknami i drzwiami itd. reszte wykoncze jak przylece tak jak chce bo z tesciami sie trudno dogadac if u know what i mean...lol

sliczna za was rodzinka 😃 i super domek budujecie, pochwalcie sie jakimis nowymi fotkami jezeli macie

pozdrawiam

Chciałbym zobaczyć tą piwnice bo się zastanawiam czy podpiwniczyć częściowo czy w całości..?! jak wysoka jest piwnica?

Pomóżcie - Ogrzewanie Atlasu

prosiłbym wszystkich o udzielenie mi wskaówki, podpowiedzi jaki tyb ogrzewania powinienem wybrać w swoim Atlasie który zostanie wybudowany za pare miesięcy - tak aby te ogrzewanie było i efektowne i w póżniejszym czasie niezbyt drogie (no i niezbyt drogie w instalacji) Wiem że dużo w tym (niezadrogie) ale proszę o wskazówki gdyż wogóle niemam pojęcia co wybrać bo będę wracał po wielu latach z zagranicy i wiem tyle co i nic na ten temat....Bardzo dziękuję za wszelkie podpowiedzi

Wielkosc salonu

A wiec chcialbym sie dowiedziec od osob ktore juz wybudowaly dom atlas czy wielkosc salonu jest wystarczajaca aby wcisnac tam duza rogowke , stoli, i walnac gdzies tv z 60cali i czy to bedzie mialo rece i nogi czy bedzie to jednak zamale i nalezaloby powiekszyc salon o ten pokoj obok, prosze o informacje - dziekuje !!

9 komentarzy
Zaloguj się, aby zobaczyć pozostałe komentarze
Cordez
Cordez   0   ·  27 lipca 2009

My też tak mamy - salon + gabinet. Pokój gościnny zawsze się przyda a salon może nie jest ogromy ale nam wystarcza.

jacum2107
jacum2107   0   ·  1 listopada 2013

witam, też zostawiliśmy salon+ pokój i jesteśmy zadowoleni. W salonie tylko planujemy narożnik, stolik, małą meblościankę z tv. Ponadto dodatkowym plusem jest zaraz obok jadalnia, która łączy przestrzeń. Pokój na dole przyda się na pewno dla gości 😃

emusemus
emusemus   0   ·  2 listopada 2013

Witam Atlasowiczów! Co prawda my budujemy Zeusa, ale to prawie ten sam projekt. Byliśmy w Atlasie i pokoiki u góry wydały nam się za małe. Na dole nie mamy tej ścianki dzielącej salon i schody. Jest otwarta przestrzeń. Wygląda super. Wszystkim tak radzę. Pokój na dole dla gości, osoby niepełnosprawnej, na starość - nieoceniony. Zostawiliśmy. Zamknęliśmy trochę kuchnię. Nie mamy tego słupa na środku. Powiększyliśmy wiatrołap, by zmieściła się tam duża szafa. Spiżarnię mamy pod schodami, a wejście, moim zdaniem nieudane, do łazienki na dole z holu, a nie z salonu... Jest po prostu suuuper. Udało się stworzyć funkcjonalną przestrzeń. Do salonu i jadalni kupiliśmy takie same deski. Salon wyszedł wielki! Pozdrawiamy wszystkich budujących.

Haha ale Cię wkurzyli .Odwazne słowa ale prawdziwe .Ja juz czekam szósty miesiąc .Mam nadzieję że ostatni.Tylko ktos kto mieszka poza granicami może zauważyć róznicę co tak naprawdę utrudnia nam życie .Same kłody ... na każdym polu nie tylko budowlanym.Ech ta niemoc...Pozdrawiam 😃

czy jest szansa abys podeslal zestawienie kosztow materialow ktore napewno juz dostales od kogos. wielki edzieki