Rabat -200 zł na wszytkie projekty domów! Tylko dla pierwszych 350 zamówień.  Sprawdź

bbeettkkaa20

9

Zdjęcie użytkownika

101
156
51

Buduję

Kornelia G1 01

  • Stan surowy zamknięty

Udostępnij

Ostatnia aktywność

Zadawaj pytania, publikuj posty i zdjęcia użytkownikowi bbeettkkaa20 Zaloguj się lub Zarejestruj

bbeettkkaa20 zadał(a) pytanie.

3 grudnia 2017

Czy wie ktoś jak ściągnąć drzwi tarasowe przesowne

czy montował ktoś rolety dzień noc na drzwiach przesuwnych? Interesuje mnie czy rolka z materiałem mieści się na drzwiach stałych tak aby przy odsuwaniu jej nie strącić???
calka
calka   0   ·  25 stycznia 2017

Niestety nie mieści sie. Musieliśmy zamontowac plisy zamiast rolet na drzwiach przesuwnych.

bbeettkkaa20
bbeettkkaa20   0   ·  26 stycznia 2017

tak wlasnie myslałam dzięki a slyszalas jeszcze o innych rozwiazaniach?

calka
calka   0   ·  26 stycznia 2017

NIe orientuję jeśli chodzi o inne rozwiązania. Jeśli chodzi o plisy to też nie jest źle-dobraliśmy kolor i fakturę prawie identyczna jak rolet więc nic się nie gryzie. W użytkowaniu też ok. Myśle, ze warto spróbować.

witam czy ktoś korzystał z odliczenia vatu za materiały budowlane prosze o pilne odpowiedzi???
9 komentarzy
Zaloguj się, aby zobaczyć pozostałe komentarze
bbeettkkaa20
bbeettkkaa20   0   ·  19 stycznia 2017

i prosze czytac dokladnie pytania???

szymciak
szymciak   0   ·  21 stycznia 2017

bbeettkkaa20 pisz precyzyjniej a nie masz pretensje że dostajesz odpowiedzi nie na temat o który pytasz... dopiero dzień później wyjaśniło się o co Ci dokładnie chodzi ..

bbeettkkaa20
bbeettkkaa20   0   ·  22 stycznia 2017

szymciak pani powyzej chyba nie potzrebuje adwokata a po drugie wyraźnie pisze że szukam osób które taki VAT odliczyły a nie jakie są warunki do spełnienia ale widocznie ty też nie umiesz czytać

jakie polecacie fronty lakiery czy akryle

1

Ania Proton podoba się to.

11 komentarzy
Zaloguj się, aby zobaczyć pozostałe komentarze
kinia5511
kinia5511   1   ·  12 listopada 2016

Ja bym powiedziała że jeśli chodzi o bardzo jasne polerowane fronty T mniej widać na nich paluszki niż na macie. Jeśli mowa zaś o czarnych frontach to tak czy siak widać. Nic nie będzie tak ze raz się posprzata i spokój na rok ;) jeśli podobają Ci się lakierowane to takie wybierz ;) zależy też dużo w jakim stylu chcesz urządzić kuchnię i w ogóle cały dom ;)

LUKRECJA 7705 podoba się to.

domin&jolka
domin&jolka   4   ·  12 listopada 2016

Jak by człowiek patrzył na to wszystko to by miał w domu to co mu się nie podoba. W domu i tak trzeba sprzątać czy kurz zetrzeć, który osiada się zaraz jak tylko to zrobimy. Tak było od zawsze. A to jak porządek będziemy trzymać zależy od nas. Przecież nikt na złość nie przyjdzie i nie będzie macać mebli są od tego uchwyty. Mało tego Ja mam przeźroczyste 😃 i pod koniec dnia biorę ręcznik papierowy i płyn do okien i przecieram. Tą czynność robię zawsze pod koniec dnia gdyż lubię mieć czysto gdy wstaję rano. Chociaż nikt mi nie brudzi bo w kuchni tylko ja i mąż. To przecieram tradycyjnie w sobotę. I patrząc na swoją kuchnię nie zamieniłabym na nic dla Nas idealna.

LUKRECJA 7705, kasiakrak i 2 innym podoba się to.

bbeettkkaa20
bbeettkkaa20   2   ·  14 listopada 2016

dokłądnie dziewczyny domin&jolka kinia5511 świete słowa

domin&jolka i kasiakrak podoba się to.

jakie polecacie podkłady pod panele na ogrzewanie podłogowe?
4 komentarze
Zaloguj się, aby zobaczyć pozostałe komentarze
maximka
maximka   0   ·  2 listopada 2016

Na dole ma deski klejone i jest ok, chociaż on twierdzi, że to zasługa tego, że cały parter ma otwarty i wypłytkowany. Tylko pod naroznikiem i ławą ma deski, więc płytki 'nadganiają'...trochę mnie to zmartwiło bo chciałam panele...:/

maximka
maximka   0   ·  2 listopada 2016

Jak to wygląda u Was?

bbeettkkaa20
bbeettkkaa20   0   ·  2 listopada 2016

no właśnie ja słyszałam o podkłądach tekturowych a nie o piance poniewaz pianka podobno diała jakilozlator wiec nie ma szans na przepuszczenie odpowiedniej ilosci ciepła ja nie uznaje płytek w salonie dlatego zakupiliśmy już panele ale wstzrymujemy sie z układaniem własnie ze względu na te podkłądy

proszeo pomysły na rozplanowanie wnętrza szafy wnękowej do wiatrołapu

26 komentarzy
Zaloguj się, aby zobaczyć pozostałe komentarze
bbeettkkaa20
bbeettkkaa20   0   ·  29 października 2016

Heh a ktora kobitka ma malo hehe

PNO
PNO   0   ·  29 października 2016

Noooo niestety taka prawda:)))

olciamanolcia
olciamanolcia   0   ·  29 października 2016

szafa full wypas:)

jets i lada

1

Kry podoba się to.

7 komentarzy
Zaloguj się, aby zobaczyć pozostałe komentarze
kinia5511
kinia5511   0   ·  10 października 2016

Możesz się pochwalić ;)

emka102
emka102   0   ·  10 października 2016

Ja też jestem ciekawa tego szalonego pomysłu ;)

bbeettkkaa20
bbeettkkaa20   0   ·  11 października 2016

poczekajcie na efekt bo jak nie wypali to będzie wstyd heh:) już nie długo

Zaloguj się lub Zarejestruj, aby zobaczyć więcej treści związanych z bbeettkkaa20