Anna&Artur

20

Zdjęcie użytkownika

24
11
28

Buduję

  • Stan pod klucz

Udostępnij

72

Tematy
Osoby i firmy

Projekt Antek z powiększonym garażem

Ostatnia aktywność

Zadawaj pytania, publikuj posty i zdjęcia użytkownikowi Anna&Artur Zaloguj się lub Zarejestruj

16 sierpnia 2014

Witam wszystkich.Od ponad trzech tygodni mieszkamy w naszym Antku i powiem wam ze jesteśmy bardzo zadowoleni. Pozdrowionka.

0

16 lipca 2014

Witam wszystkich.

Już w sierpniu zamieszkamy w naszym Antku 😃

Wszystkim,którzy budują,lub będą budować własny dom,życzymy Powodzenia i trzymamy kciuki.

0

4 komentarze
Zaloguj się, aby zobaczyć pozostałe komentarze
  0   ·  16 lipca 2014

Gratulację i wszystkiego dobrego w nowym domku 😃

  0   ·  17 lipca 2014

oo witam was...pamietam jak zaczynaliscie stawiac pierwsze mury..gratulacje

  0   ·  17 lipca 2014

Dziękujemy wszystkim za miłe i ciepłe słowa. Pozdrawiam.

3 czerwca 2014

Nasza kuchnia

0

  2   3 czerwca 2014

  0   3 czerwca 2014

  2   3 czerwca 2014

  2   3 czerwca 2014

7 stycznia 2014

Witam po długiej przerwie wszystkich Antkowiczów.

Mogę ogłosić,że w tym roku maj,czerwiec przeprowadzamy się do naszego Antka.Już nie mogę się doczekać.Kiedy już wszystko będzie gotowe dodam zdjęcia.Obecnie czekamy na projekty kuchni.Pozdrawiamy

0

  0   ·  8 stycznia 2014

Gratulacje ! Czekamy na zdjęcia. My ciągle zastanawiamy się na projektem i nie możemy podjąć decyzji, znasz jakieś fajne strony z projektami ?

  0   ·  9 stycznia 2014

Przykro mi,ale jeśli chodzi o projekty domów,to trzeba szukać,lub zrobić projekt według własnego uznania.Według mnie nie ma idealnego projektu.Nawet jeśli robisz projekt na zamówienie,to póżniej kiedy dom już stoi,może okazać się,że nie o wszystkim pomyśleliśmy.Pozdrawiam

  0   ·  14 stycznia 2014

Anna&Artur zdecydowaliśmy się na projekt ze strony domdlaciebie.com.pl , Pozdrawiam

do: :

24 grudnia 2012

WESOLYCH ŚWIĄT..:)))

0

24 września 2012

Nasz kominek

1

podoba się to.

  0   ·  25 września 2012

Kochani widac ze u Was tez prace ida do przodu aby tak dalej

  0   ·  25 września 2012

Dziękujemy 😃

  0   7 września 2012

do: :

2 września 2012

Piękny Antek;). Bardzo spodobał mi się pomysł ze stropem drewnianym. Chciałbym ruszyć z budową Antka II w przyszłym roku i jak narazie szukam na różnych forach kosztorysów. Czy mogliby Państwo podzielić się troszkę tajamnicą z jakimi kosztami trzeba się liczyć do stanu surowego zamkniętego czy deweloperskiego?

Pozdrawiam

Bartek

0

8 lipca 2012

łazienka

1

podoba się to.

  0   ·  9 lipca 2012

Bardzo ładnie..:) czy już mieszkacie ?

8 lipca 2012

łazienka

0

  0   ·  9 lipca 2012

super, widać postępy tylko tak dalej. Pozdrawiamy.

  0   ·  9 lipca 2012

Dzięki duże 😃 Pozdr

  1   8 lipca 2012

6 maja 2012

Nasz taras

16

, , i 13 innym podoba się to.

15 komentarzy
Zaloguj się, aby zobaczyć pozostałe komentarze
  0   ·  7 sierpnia 2012

Bardzo ładny taras My mamy to jeszcze przed sobą. Napisz coś więcej na temat tarasu, z jakiego drewna jest zrobiony? czy będzie balustrada i z jakiego materiału? Pozdrawiam serdecznie.

  0   ·  24 stycznia 2013

zazdroszczę - WSPANIAŁY! i dobry pomysł z tym stopniem przy wejściu do domu, bo sam taras nie wyszedł 'piętrowy' , co mnie osobiście bardzo się nie podoba, jak taras wychodzi po schodach 😃 ale to moja osobista uwaga, Wasz taras jest naprawdę wspaniały, nie mogę doczekać się własnego :))))

  0   ·  18 marca 2014

PIękny!

do: :

19 kwietnia 2012

Ania a jaki macie strop, podwieszany drewniany czy zmioanialiście... Mnie sie wydaje ten drewniany troche lichy, ale w kwestii budowy domu jestem laikiem a więc może sie mylę. Co TY na to... Pozdrawiam U mnie projekt kupiony teraz papierologia i mam nadzieje, że uda mi sie sporo pogrzebać jeszce w tym roku.

0

do: :

7 września 2011

Wasz Antoś wygląda fantastycznie:)

Niech Wam się mieszka w nim jak najlepiej 😃

0

10 lipca 2011

sufit w pokoju

3

, i podoba się to.

  0   ·  10 lipca 2011

Widzę Kochani że prace ruszają, a sufit wygląda bombowo. Pozdrawiamy

  0   ·  10 lipca 2011

Duże dzięki 😃

  0   ·  19 kwietnia 2012

Te ciemne belki wygladają super,,,,, pozdrawiam

opublikował(a) plik.

5 lipca 2011

1

podoba się to.

  0   ·  5 lipca 2011

PIĘKNIE 😃

5 lipca 2011

Nasz sufit w salonie

4

, i 2 innym podoba się to.

  0   ·  5 lipca 2011

bardzo ładnie!

  0   ·  12 marca 2012

Przepięknie, tylko pozazdrościć

20 czerwca 2011

dziękujemy bardzo.Cieszymy się razem z wami.Pozdrowienia

0

do: :

19 czerwca 2011

Witam serdecznie mamy też Antka II, po długiej przerwie w podgladniu Waszej budowy miło było popatrzeć jak ida prace Gratulacje!!. My juz jesteśmy na etapie za 2 m-c wprowadzamy sie !! jak do tej pory domek sie nam nie znudził wręcz przeciwnie coraz bardziej sie podoba. Pozdrawiam goraco

0

20 kwietnia 2011

Wylewki 😃

1

podoba się to.

4 komentarze
Zaloguj się, aby zobaczyć pozostałe komentarze
  0   ·  21 kwietnia 2011

Dzięki 😃

  0   ·  8 czerwca 2011

macie podłogówkę? jaka grubość wylewki?? wygląda super 😝

  0   ·  29 stycznia 2012

Mimo, że buduję zupełnie inny dom (bardzo piękny oczywiście), to chyba mam jednak jakiś "problem" z Antkiem. Co jakiś czas mnie kusi i zaglądam. Bardzo długo się zastanawiałam nad tym projektem, Wyłącznie względy praktyczne sprawiły, że muszę mieć dwa pokoje na poddaszu.... Ale jeśli kiedyś znowu będę budować, to kto wie...:) Gratuluję fajnego, przytulnego domku! Pozdrawiam. M

20 kwietnia 2011

Wylewki 😃

0

  0   ·  21 kwietnia 2011

Też tak chcemy 😃

  0   ·  21 kwietnia 2011

Dzięki 😃

Zaloguj się lub Zarejestruj, aby zobaczyć więcej treści związanych z Anna&Artur