anastazja285

11

Zdjęcie użytkownika

13
2
12

Buduję

Udostępnij

30

Tematy
Osoby i firmy

my też z mezem budujemy dom w tymianku jesteśmy na etapie stanu surowego otwartego popełniliśmy kilka błędów dzięki temu że znalazłam osoby budąjące taki sam dom dalszych błędów nie popełnie pozdrawiam

Ostatnia aktywność

Zadawaj pytania, publikuj posty i zdjęcia użytkownikowi anastazja285 Zaloguj się lub Zarejestruj

do: :

9 grudnia 2013

n

Witam

Jakiej firmy macie okna??

0

opublikował(a) plik.

25 lutego 2011

22

, , i 19 innym podoba się to.

4 komentarze
Zaloguj się, aby zobaczyć pozostałe komentarze
  0   ·  28 lutego 2011

śliczny tymianek:)

  0   ·  28 lutego 2011

Super! Po prostu rewelacja!

  0   ·  15 października 2011

Bardzo ładnie:-))

  1   25 lutego 2011

opublikował(a) plik.

25 lutego 2011

1

podoba się to.

  0   ·  14 kwietnia 2011

Fajne kino domowe 😃

  2   25 lutego 2011

  1   25 lutego 2011

  2   25 lutego 2011

  3   25 lutego 2011

  3   25 lutego 2011

  0   25 lutego 2011

  5   25 lutego 2011

opublikował(a) plik.

25 lutego 2011

33

, , i 30 innym podoba się to.

7 komentarzy
Zaloguj się, aby zobaczyć pozostałe komentarze
  0   ·  7 marca 2011

nie mam pojęcia zapytam męża wieczorem odpiszę

  0   ·  20 kwietnia 2011

bardzo podobaja mi sie kolor okien,jaki to odcien czy moze orzech???prosze o odpowiedz,:)

  0   ·  27 czerwca 2012

Witam. Jakich wymiarów są bonie na rogach mieszkania??

  11   25 lutego 2011

25 lutego 2011

0

do: :

31 grudnia 2010

nie zastanawiałam się ale faktycznie na rondzie które ma być przed domem ma rosnąć tymianek pozdrawiam

0

do: :

6 grudnia 2010

POZDRAWIAM! sasiadow,ja z Lublina.Czy dom istotnie bedzie tonal w tymianku?

0

2 czerwca 2010

,,,elewacja,

dom w tymianku

7

, , i 4 innym podoba się to.

  0   ·  17 września 2011

Jakich wymiarów są bonie na rogach mieszkania??

opublikował(a) plik.

2 czerwca 2010

0

  0   ·  14 grudnia 2010

Jak pieknie sie prezentujecie widac zgodna rodzinke otwarta na kontakty miedzyludzkie.

  2   2 czerwca 2010

  6   2 czerwca 2010

  1   2 czerwca 2010

  0   2 czerwca 2010

  6   2 czerwca 2010

  3   2 czerwca 2010

  0   2 czerwca 2010

Zaloguj się lub Zarejestruj, aby zobaczyć więcej treści związanych z anastazja285